tiistai 9. heinäkuuta 2013

Liikuntakatsaus

Ohhoh, olen jäljessä liikauntakatsauksistani. Nytkin olen kohta lähdössä treenaamaan tankoilua, mutta hoidan tämän nyt pois päiväjärjestyksestä! 

Kesäkuussa tahtini hieman taas hidastui, mutta ei missään nimessä uupunut. Aina en ole ehtinyt tai jaksanut käydä lenkillä kun on ollut muuta puuhaa... ;)  Kävin kävelyillä ja tankoilin yhteensä 3-4 kertaa viikossa. Näiden lisäksi venyttelin ja tein kyykkyjä.



Ostin eilen vihdoinkin henkilövaa'an itselleni, ja tänään aamupaino näytti 65kg. Tähän väliin voin vielä mainita, että olen muistaakseni 172 cm pitkä.

Edit.
Liitän tähän samaan postaukseen vielä pari kuvaa rakkaimmasta vihollisestani ayshasta. Ja nyt puhutaan siis tankoilusta. Tänään oli tosi hyvä tankoilupäivä, pitoa löytyi kuin liimatehtaalta ja aysha oli tukeva!



4 kommenttia:

  1. Ohhoh, olen aina kuvitellut sut vähintään 180-senttiseks! :D En tiedä miks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, no, kaipa se on positiivista että on onnistunut edes kuvissa huijaamaan :D

      Poista
  2. miten sä saat heiaheiasta noin pitkän näkymän? mulla näkyy korkeintaan kaks viikkoa. hmm oliskohan se näytön koosta kiinni. pitääkin kokeilla ukkelin koneella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on kaksi screen shotia, jotka oon muokannut yhteen paintilla. :) Niinkun ehkä huomaat, tuolla keskellä janaa näkyy noi nuolet. Ei siis riipu näytön koosta :)

      Poista