torstai 7. maaliskuuta 2013

Liikuntakatsaus

Olin jo tunnustamassa teille itkien kuinka olen repsahtanut ja lipsunut liikuntaharrastuksestani, mutta lähemmin tarkastellessa olen ollut jopa reippaampi kuin enismmäisen kuukauden aikana! Tuntuu, että olen löytänyt paljon muutakin tekemistä, kuin pelkkää lenkkeilyä! Venyttelyssä myönnän kyllä lipsuneeni ja pahasti. 

Alunperin tarkoituksenani lenkkeilyn aloittaessani oli hoikistumisen ja kunnon ylläpitämisen lisäksi myös se, että saisin jotain puuhaa iltaisin. Usein nimittäin iltani menivät pelkkään Facebookin tuijotteluun ja peukaloiden pyörittelyyn. Lenkkeilyllä on saanut hyvää rutiinia iltoihin. Noin kuukausi sitten löysin kuitenkin Wowin uudestaan... Ja se on ollut kyllä kova kilpailija lenkkeilylle! Täytyy myöntää että muutama lenkki on jäänyt tekemättä siksi etten ole saanut lopetettua pelaamista ajoissa.

Kolme viikkoa sitten saapui Daisy luokseni, ja sen kanssa tuli tietysti lenkkeiltyä. Niinkuin kuvasta huomaa, "kävely" vaihtui "koiran ulkoiluttamiseksi".  Ja lenkkejähän tehtiin tietysti joka päivä ja useasti, mutta vain pisimmät lenkit merkitsin Heiaheiaan. 10-15 minuutin pissatuksia ei ole mielestäni tarpeen kirjata ylös. Kolme viikkoa sitten venyttelin myös viimeksi - jestas sentään. Daisy vissiin antoi niin paljon muuta puuhaa minulle, että nipistin aikaa sitten venyttelystä.

Tankoilukin vilahtaa pari kertaa kuukauden treenilokissa! Kerran kuussa -tahti näköjään pitää!


1 kommentti:

  1. sä saat kans keksiä jotai pöljää itestäs
    http://mitatahansa.blogspot.fi/2013/03/haaste-vaihteeksi.html

    VastaaPoista